Állásajánlat - újabb felhívás a Kisteleki Járási Hivataltól
Sándor Attila
2014.12.17.
Okmányirodai ügyintézői munkakör ellátására keresnek munkatársat,
határozott idejű kormánytisztviselői jogviszonnyal. Katt a pályázati
felhívásért
A Csongrád Megyei Kormányhivatal
Kisteleki Járási Hivatala
okmányirodai ügyintéző munkatársat keres
Kisteleki Járási Hivatala
okmányirodai ügyintéző munkatársat keres
A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:
Határozott idejű kormánytisztviselői szolgálati jogviszony (próbaidő 6 hónap)
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 6760 Kistelek, Árpád u. 3.
Teljes körű okmányirodai ügyintézés, okmányirodai igazgatási feladatok.
Munkakör betöltésének feltételei:
Magyar állampolgárság
Cselekvőképesség
Büntetlen előélet
Erkölcsi bizonyítvány (3 hónapnál nem régebbi)
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Kormányrendelet 2. számú melléklete 1. pontjának megfelelően:
Az I. besorolási osztályban:
jogász szakképzettség; közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; főiskolai szintű igazgatásszervező, igazságügyi ügyintéző szakképzettség, rendészeti felsőoktatásban vagy katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményben) szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és legalább középfokú számítástechnikai szakképesítés vagy nyilvántartási és okmányügyintézői szakképesítés vagy igazgatási ügyintéző-ügykezelő szakképesítés; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és kormányablak ügyintéző szakirányú továbbképzési szakon szerzett szakképzettség.
Jogállás, illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Csongrád Megyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzatának a rendelkezései az irányadók.
A jelentkezéshez csatolni kell:
A 45/2012. (III.20.) Korm. Rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot, iskolai végzettséget, nyelvismeretet igazoló okirat másolatát;
Nyilatkozatát, amely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
Elvárt kompetenciák:
Ügyfél-orientáltság, jó kommunikációs képesség, konfliktuskezelési képesség pszichológiai- leterheltség tűrő képesség, minőségi munkavégzés, igényesség, pontosság.
A jelentkezésnél előnyt jelent:
• jogász, vagy igazgatásszervező diploma,
• KAB végzettség vagy Kormányablak ügyintézői képzésen aktív hallgatói jogviszony,
• okmányirodai szakmai tapasztalat,
• OKJ szerinti nyilvántartási és okmányügyintézői szakképzettség,
• közigazgatási szakvizsga,
• középfokú nyelvismeret,
• gyors és magas fokú önálló munkavégzésre való képesség, kiemelkedő teherbíró képesség.
A pályázatok benyújtásának módja:
Az alábbi e-mail címre: vezeto@kistelekjaras.csmkh.hu vagy postai úton: 6760 Kistelek Árpád u. 3.
A pályázattal kapcsolatosan érdeklődni lehet:
Dr. Szalai Gabriella hivatalvezető-helyettes
tel.: 62/681-303
e-mail: vezeto@kistelekjaras.csmkh.hu
A pályázat benyújtásának határideje: 2015. március 20.
A pályázat elbírálásának határideje: 2015. március 30.
A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör legkorábban 2015. április 04 napjától tölthető be.