Víz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.hu
Víz világnapi rejzve...
Kistelekjárás.hu2024.03.27
Víz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.huVíz világnapi rejzverseny Kisteleken - 2024.03.27 Kistelekjárás.hu
Húsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor Attila
Húsvéti dekoráció Ki...
Sándor Attila2024.03.26
Húsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor AttilaHúsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor AttilaHúsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor AttilaHúsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor AttilaHúsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor AttilaHúsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor AttilaHúsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor AttilaHúsvéti dekoráció Kisteleken - 2024.03.26 Sándor Attila
KISTELEKI ONLINE PROGRAMNAPTÁR
Még több esemény...

Kerékpárral a Kis-Balatonnál
Kistelekjárás.hu
2020.11.26.

A Kisteleki Sportegylet pályázatának jóvoltából néhány vállalkozó szellemű középiskolás és három felnőtt vett részt egy kerékpáros nyári táborban a Balatonnál

A 2020. július 11-16. egy kerékpáros táborban vehettünk részt a Balatonnál. Néhány vállalkozó szellemű középiskolás és három felnőtt indult el július 11-én kerékpárokkal felpakolva Kistelekről Balatonlellére. A szállás elfoglalása után a délután fürdéssel és a parton heverészéssel telt el. Másnap reggel Tihanyba indultunk. A kompozás után kisebb-nagyobb sikerrel (időnként toltuk a bicikliket) feltekertünk az Apátsághoz. Az élmény és a fenn fogadó látvány csodálatos volt. Egy jó kávé (káprázatos kilátással) után Balatonfüreden a molónál pizzáztunk, később visszatekertünk Balatonlellére. Fürdőzés és pihenés után este a lellei kirakodó vásárban bámészkodtunk. Hétfőn gyönyörű panorámában volt részünk a Balatonboglári gömbkilátóban. A következő nap reggelén Sármellékre kerékpároztunk. A Kis-Balatoni látogatóközponttól szakvezetéssel indultunk a Diás-szigetre, a Fekete István emlékházhoz és a Matula kunyhóhoz. Megismerhettük a Kis-Balaton történetét, természeti értékeit és különleges madárvilágát. Ebéd után Keszthely felé vettük utunkat, ahol ebéd után gumicsónakokkal kieveztünk a Keszthelyi-öbölbe. Az evezés közben lemenő nap látványa örökre meghatározó élmény marad.  Utolsó előtti napunkon reggel indultunk Zalavárra, hogy innen kerékpározás közben ismerkedjünk a Kis-Balaton szépségével. Legelső megállónk a kápolnapusztai bivalyrezervátumnál volt. A szépen rendben tartott hatalmas területen megismerkedhettünk a szabadon legelésző és dagonyázó bivalyokkal, a szürkemarha gulyával. Itt állatsimogatót is találtunk és néhány nagyon szelíd gida szabadon legelészett a sétaút mellett, alig várva a dédelgetést. Következő állomáshelyünk a Kányavári-sziget volt, amely egy gyönyörű buján zöldellő növényvilág a Kis-Balatonban. A kis szigetre egy különleges fahídon át érkeztünk. A Búbos Vöcsök tanösvényt végigjárva megismerkedhettünk az itt élő madárfajokkal és végül a sziget közepén lévő kilátótoronynál megpihenhettünk. A délutáni órákban kellemesen elfáradva értünk vissza a szálláshelyünkre. Vacsora elött még volt idő egy kis játékra és fürdésre is.  Utolsó napon összepakoltunk és élményekkel telve indultunk haza. Biztonság kedvéért már a jövő évre is foglaltunk szállást, nehogy lemaradjunk ezekről a meghatározó élményekről.

Köszönetet szeretnék mondani Simicz Zoltánnak amiért kedvezményes áron rendelkezésünkre bocsájtotta az utánfutóját, Kiss Andrásnak, aki biztosította a technikai hátteret és ha probléma volt akár a kerékpárokkal, akár mozgásszerveinkkel azonnal a segítségünkre sietett. Nem utolsó sorban, akik nélkül ez a kirándulás nem jöhetett volna létre, Kissné Ibolyának és Szalainé Marikának, amiért megírták a pályázatot és biztosították az anyagi hátteret.